allting känns magiskt, ingenting känns fel

(♥)
 
Jag spenderade min helg med min vän och själsfrände Maya.
Vi matchade våra kläder helt oplanerat och såg på The Hobbit, vilket var en film som alla borde se.
När vi kom hem myste vi och såg på Teen Wolf. Morgonen därpå drack vi te under en filt, kollade på en highschoolfilm från 90-talet, och åt choklad. 
Om helgen kunde ha blivit mer mysigare? Nä, tror inte riktigt det.
 
Imorgon är det skolavslutning, och vår skola har som tradition att niorna ska uppträda med sitt band i en julshow.
Under hela den här veckan har jag övatövatövat, för jag vägrar spela fel inför ~400 människor.
 Såatteh, ni får önska mig lycka till!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

awww ni e så zöta ja dör ;O <3

2012-12-19 | 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback