Hejs svejs

Har inte bloggat sen 2010, så kände att det vore trevligt att börja blogga igen.
Eftersom att det här är mitt första inlägg, borde jag möjligtvis introducera mig själv.
Jag heter Jennifer och är 15 år. Jag bor i Stockholm, och har bott här i nästan hela mitt liv. Jag gillar att lyssna på musik, och istället för att lista alla band/artister jag lyssnar på, kan ni få min last.fm
Mina favoritfilmer är an education, 500 days of summer, weekend, a hard day's night, amelie från montmartre, och the rocky horror picture show.
Mina favoritprogram är skins, misfits, sherlock, teen wolf, game of thrones, the walking dead, och freaks and geeks.
Övriga saker som jag gillar är att spela piano, kaffe, te, hösten, när regn smattrar mot fönstren, damm i solljus, åka tåg, skriva noveller, att mysa med folk, kläder, att sova, katter, feminism, äta vegetariskt, ordet "gosigt", och fina naturbilder. 
 
Nuuu ska jag sova. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback