orkar du så orkar jag

 
Bilderna är väl lagom suddiga, haha.
 
Firade nyår med mina vänner genom att se på live-action Sailor Moon, tomteblossa, och göra piroger. Vi gjorde inget speciellt och bara myste, och det är helt okej med mig.
 
Jag brukar aldrig ha nyårslöften, eftersom att jag aldrig kan hålla dem, men i år ska jag ha ett. Jag ska försöka vara en mer positiv människa, och ha en bättre syn på livet. Måste höja min skolmotivation och förbättra mina betyg, och sluta undvika skolan hela tiden. Får väl hålla tummarna att jag kan hålla mina nyårslöften haha.
 
 
Jag är alltid noga med vilken låt som jag ska först lyssna på i det nya året, och i år valde jag the xx - intro. Kändes ganska självklart för mig att det skulle vara just den låten. För det första så är det introt på ett album (introt på året), och för det andra så är the xx sjukt bra.
 
Gott nytt år! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback