mot nya tider

 
Imorgon får jag sommarlov, och det känns så otroligt jävla skönt. Under hela den här terminen har jag gått och drömt om den här dagen, för jag ville inget mer än att komma ifrån den skolan som jag har skolkat från så många gånger. Jag har undvikit plugget och människorna där, och nu är det över?
Men nu när jag har insett att jag inte kommer att träffa de människor som jag har sett i fyra års tid, vill jag inte riktigt skilja mig ifrån dem. Jag kommer antagligen tappa kontakten med i princip allihopa, förutom någon enstaka person.
Trots det ser jag fram emot gymnasiet. Känns så klyshigt att säga det, men jag längtar efter en ny start och möta nya personer. Jag kommer ju gå i en klass som delar liknande intressen som mig, och inte bara för att vi bor nära skolan eller så.
 
Nu ska jag inleda sommarlovet med Hultsfredsfestivalen, och om du ser mig så borde du komma fram och hälsa!
 
 

Kommentarer
Maja säger:

Härliga bilder!

Åh vad kul att du börjar gymnasiet efter sommaren! Börjar själv 3an om några månader, och jag kan lugnt säga att min liv blev 28652364 gånger bättre när jag började gymnasiet. Jag har fått en massa nya underbar vänner som jag antagligen kommer känna livet ut. Hoppas allt blir toppen för dig också! :D

2014-05-25 | 20:10:25
Bloggadress: http://wereallstoriesintheend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback